شرکای موسسه ممیز

شرکای موسسه ممیز

موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ممیز به دلیل داشتن تیمی از حرفه‌ای‌های مجرب و متخصص، به یکی از موسسات برتر در زمینه حسابرسی و مشاوره مالی تبدیل شده است. مدیران بنیان گذار موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ممیز، سالها تجربه و تخصص خود را در  زمینه‌های مختلف حسابرسی، مدیریت مالی، در راه اندازی موسسه ممیز به کار گرفته اند.

مدیر عامل

محمد نبی داهی

دارای فوق لیسانس حسابداری و علوم مالی با 50 سال سابقه کار در امور مالی و حسابرسی، عضو کانون حسابداران رسمی سابق (حسابدار رسمی غیر شاغل)، عضـــــــو جامعـــــه حسابــــــداران رسمی ایران (حسابداران رسمــی شاغل) و عضو انجمــن حسابــداران خبــره ایران (حسابدار مستقل)، مدرس مدعو دانشگاههای شهید بهشتی، دانشکده حسابداری وزارت امور اقتصاد و دارایی، موسسه علوم بانکی و دانشگاههای آزاد اسلامی تهران  که از سال 1361 جزو شرکا موسسه قرار گرفته و سابقه حرفه ای ایشان قبل از مشارکت در این موسسه بشرح زیر بوده است.

  • مدیر حسابرسی در اولین دوره شناسائی اشخاص حقیقی توسط سازمان حسابرســی (سال 1370).
  • عضو هیئت مدیره شرکت سهامی حسابرسی وابستــه به وزارت امور اقتصــــادی و دارائی (حسابدار رسمی غیر شاغل).
  • مدیر حسابرسی در شرکت سهامی حسابرسی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی.
  • معاون مالی و اداری شرکت خدمات ماشینی وابسته به وزارت امور اقتصاد و دارایی.
  • سرپرست حسابرسی در موسسه حسابرسی امین.

رئیس هیئت مدیره

حسین سیادت خو

دارای فوق لیسانس حسابداری و علوم مالی با 50 سال سابقه کار در امور مالی و حسابرسی ، عضو کانون حسابداران رسمی سابق (حسابدار رسمی شاغل)، عضو جامعه حسابــداران  رسمـــی ایــران (حسابدار رسمی شاغل)، عضـــــو انجمــن حسابــداران خبـره ایــران ( حسابدار مستقل ) و کارشناس رسمی دادگستری در رشته های حسابداری و حسابرسی موسسات و شرکتها تولیدی، صنعتی، بازرگانی و دولتی و ارزیابی سهام وسهم الشرکه و حسابرسی بانکها،بیمه ها و موسسات اعتباری و امور مربوط به بورس میباشند، که از سال 1360 جزو شرکا موسسه قرار گرفته است . سابقه حرفه ای ایشان قبل از مشارکت در این موسسه بشرح زیر بوده است.

-مدیر حسابرسی در اولین دوره شناسائی اشخـاص حقیقی توسط سازمان حسابرسی (سال 1370).

-انجام کارشناسی رسمی دادگستری در اجرای احکام دادگاهها و دادسراهای کشور و همچنین تعیین قیمت پایه سهام شرکتها و موسسات مالی و اعتباری که از طرف سازمان خصوصی سازی،سازمان بازنشستگی کشوری و سایر مراجع ارجاع گردیده است.بشرح بند 4-6 (از سال 1368 تاکنون)

-عضو هیئت مدیره شرکت سهامی حسابرسی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارائی .

-حسابدار رسمی شاغل در بخش خصوصی ( قبل از انقلاب اسلامی).

-مدیر حسابرسی و مشاور مدیر عامل در شرکت سهامی حسابرسی وابسته به وزارت امور اقتصاد و دارایی .

-رئیس حسابداری و مدیر امور مالی در بخش خصوصی .